بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

شاهمیری: هنوز بازنشسته نشدم | برخی باعث شدند دلگیر شوم

  • کد خبر: ۵۱۴۹۲
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
شاهمیری: هنوز بازنشسته نشدم | برخی باعث شدند دلگیر شوم
فرهاد شاهمیری، داور خوب والیبال کشورمان، معتقد است تا پایان سال ۲۰۲۱ اجازه قضاوت دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد شاهمیری یکی از داوران باتجربه و خوب والیبال کشورمان است که در سطح جهان هم شناخته شده و تجربه قضاوت در المپیک و بازی‌های جهانی را هم دارد، اما مدتی است که عده‌ای بحث بازنشستگی این داور را مطرح کرده اند و شاهمیری هم درباره آن اینگونه توضیح می‌دهد:کارت داوری من ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ حدود یک ماه و نیم دیگر تمام می‌شود یعنی هنوز بازنشسته نشدم از آنطرف هم بخاطر شرایطی که امسال تجربه کردیم فدراسیون جهانی نامه زد و کارت داوری من را تا پایان سال ۲۰۲۱ تمدید کرد تا بتوانم همچنان قضاوت کنم.

او درباره حضورش در کمیته داوران آسیا نیز می‌گوید: از آنجاییکه من در کمیته داوران آسیا انتخاب شده ام نمی‌دانم شرایط در سال جدید چگونه می‌شود برای همین منتظرم و اگر قرار باشد بروم خودم هم صلاح می‌دانم که دیگر قضاوت را کنار بگذارم. ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و من قانونا می‌توانم قضاوت کنم.

شاهمیری در ادامه می‌گوید: ما تا ۳ سال پیش داور داشتیم که تا ۶۰ سالگی هم قضاوت کرد آنهم بخاطر اینکه در آیین نامه یک بند است که کمیته داوران و فدراسیون می‌توانند درباره موضوعاتی که در آیین نامه نیامده است تصمیم بگیرند. نمی‌دانم چرا به این اتفاق اینقدر می‌پردازند. من برای کمیته آسیا انتخاب شده ام و به جای اینکه به من زنگ بزنند و تبریک بگویند چنین بحثی را راه می‌اندازند و باعث دلخوری و دلگیری می‌شوند. یکسری از داوران با اینکه بازنشسته شده اند همچنان قضاوت می‌کنند مثل داور روسی که ۵۸ سال سن دارد و فدراسیون جهانی او را نگه داشته، من را هم آن‌ها صلاح دیده اند که فعلا قضاوت کنم. حالا نمی‌دانم از این اتفاق باید خوشحال باشیم یا ناراحت؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->